Ben jij een beginnende belegger en ben je nieuwsgierig naar bijvoorbeeld de risico’s en de te behalen rendementen, dan is deze masterclass zeer geschikt voor jou. In deze workshop krijg jij inzichten en tools hoe te beleggen. Je maakt kennis met wat beleggen nou precies is. Ook komen onderwerpen aan bod, zoals: Wat te doen als er een beurscrash is? Plus tips hoe jij praktisch jouw eigen vermogensplan kunt opzetten.
Klaar voor het volgende level klantgericht werken? Wil jij onderscheidend zijn en blijven in de snel veranderende markt? Ben jij nieuwsgierig naar nieuwe kansen om te groeien? Ontdek hoe overtuigende storytelling en de kracht van gamification je klantbeleving kunnen innoveren. ‘Immersive Guest Service’ is een bedrijfsstrategie die gericht is op het creëren van onderscheidende ervaringen voor iedereen die met jouw bedrijf in aanraking komt. Na deze workshop heb je niet alleen een actieplan om jouw klantbeleving te innoveren, maar ook de skills om jezelf en je bedrijf op een unieke manier te presenteren.
Hoe kom ik aan goede ideeën, zodat ik met mijn bedrijf / aanbod onderscheidend en relevant blijf in de markt? En hoe zorg ik dat ik die nieuwe ideeën ook werkelijk ga implementeren? In deze (mini) workshop gaan we aan de slag met technieken om je creativiteit te stimuleren, ideeën te genereren en ze daarna om te zetten in concrete actieplannen voor jouw bedrijf!
Wil je jouw positie als professional verder versterken en effectief communiceren wat echt nodig is? In deze workshop leer je in 5 concrete stappen hoe je jouw plek inneemt, je expertise toont en helder communiceert om direct impact te maken. Ontwikkel de vaardigheid om met respect en duidelijkheid te sturen op de beste resultaten. Schrijf je nu in en ontdek hoe je met een gerichte strategie de regie neemt over je professionele successen.
Veel ondernemers zijn 'druk' maar verdienen niet genoeg. Oftewel: doe je wel de juiste dingen en op een effectieve manier? Waar zit jouw kracht, wat zijn je doelen en hoe ga je dit nieuwe jaar met hernieuwde energie zorgen dat jij de regie houdt over je bedrijf en dat niet de waan van de dag regeert? Deze workshop is wellicht confronterend, maar wees gerust: hij is ook leuk!
Intervisie is een waardevolle methode om te werken aan de ontwikkeling van je vaardigheden, bewustwording en beroepshouding. Bij intervisie nodig je elkaar uit tot zelfreflectie, ondersteun je elkaar, vergroot je je deskundigheid en leer je voortdurend van praktijkervaringen van en met elkaar. Je komt vrijwillig, frequent en op gelijkwaardige basis bijeen. In deze workshop maak je kennis met verschillende intervisiemethodieken en de kracht van het stellen van de juiste vragen. Je krijgt ook tips hoe je praktisch jouw eigen intervisiegroep kunt opzetten.
Met Kernkwadranten kun je op een gemakkelijke en inzichtelijke manier (kern)kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën van mensen zichtbaar maken. Altijd handig om te weten!
Na afloop van deze workshop weet je: Hoe de kernwaarden werken; Waarom anderen jou kunnen irriteren; en Wat je van anderen kunt leren.
Goede verkopers hebben één ding gemeen en dat kan jij ook gewoon leren! Het is geen trucje, maar uit jarenlang onderzoek blijkt dat het een bepaalde interesse is. In deze workshop leer je hoe je dit zelf op een natuurlijke manier beter kan doen, zodat jij weet hoe je bij een klantgesprek gemakkelijker een akkoord op een opdracht krijgt.
Vaak is een offerte een eerste uitgebreide kennismaking met jouw bedrijf. Zorg dus dat jouw offertes goed inspelen op de vragen en wensen van je klanten. Hoe je dat doet? Dat leer je tijdens deze training! We gaan samen aan de slag om jouw passie te vertalen naar de wensen en vragen van je klant. Je gaat tijdens deze training aan de slag om je schrijfvaardigheid te verbeteren. We kijken naar wie je klanten zijn en wat ze willen. We werken praktijk- en doelgericht aan wat jij nodig hebt.
Veel zelfstandigen willen wel meer doen met social media, maar worstelen met vragen als: Welk medium past het beste voor mijn doelgroep? Wat moet je dan zeggen in zo’n bericht? Hoe vaak je moet je eigenlijk iets plaatsen? En heeft dat adverteren wel zin of gooi je dan alleen maar geld weg? Herken jij je in deze vragen en wil je toch echt goed aan de slag om online ook op te vallen? Meld je dan aan voor deze workshop.
In deze workshop maak je halverwege het jaar de balans op. Doe je nog wel de juiste dingen en ben je op weg naar het jaar dat je graag wil draaien? De workshop is een combinatie van reflectie en vooruitkijken, waarbij je jezelf en je bedrijf een APK-check geeft op de meest cruciale onderdelen.
Beïnvloedingspsychologie in een notendop! Welke reclames, websites, presentaties of nieuwsbrieven herinner jij je nog? Wat heeft ervoor gezorgd dat jij overtuigd, geprikkeld of geïnspireerd raakte? Je kunt beïnvloedingstechnieken toepassen om een boodschap krachtig te maken. Deze (mini-) workshop helpt je dat te doen voor al je communicatiemiddelen!