Programma zaterdag

Bekijk hieronder het workshopprogramma van zaterdag 7 september

Boost je Business met Immersive Guest Service! – Nicole de Leeuw

Klaar voor het volgende level klantgericht werken? Wil jij onderscheidend zijn en blijven in de snel veranderende markt? Ben jij nieuwsgierig naar nieuwe kansen om te groeien? Ontdek hoe overtuigende storytelling en de kracht van gamification je klantbeleving kunnen innoveren. ‘Immersive Guest Service’ is een bedrijfsstrategie die gericht is op het creëren van onderscheidende ervaringen voor iedereen die met jouw bedrijf in aanraking komt. Na deze workshop heb je niet alleen een actieplan om jouw klantbeleving te innoveren, maar ook de skills om jezelf en je bedrijf op een unieke manier te presenteren.

Schrijf je in

Boost je creativiteit & innoveer je bedrijf – Nicole de Leeuw

Hoe kom ik aan goede ideeën, zodat ik met mijn bedrijf / aanbod onderscheidend en relevant blijf in de markt? En hoe zorg ik dat ik die nieuwe ideeën ook werkelijk ga implementeren? In deze (mini) workshop gaan we aan de slag met technieken om je creativiteit te stimuleren, ideeën te genereren en ze daarna om te zetten in concrete actieplannen voor jouw bedrijf!

Schrijf je in

De gouden cirkel – Karen de Vries

Waarom doe je wat je doet? Hoe doe je dat? Wat doe je precies? De 3 vragen van de gouden cirkel (Why? How? What?), zoals Simon Sinek, die beschrijft in zijn boek ‘De gouden cirkel’. Vaak kun je de laatste twee wel beantwoorden, maar ‘Waarom doe je wat je doet?’, blijft vaak onbenoemd.  Terwijl dit je drijfveer is en je missie aangeeft. Dat is waar mensen op aanhaken: ‘Mensen kopen niet wat je doet, maar wel waarom je het doet’. De gouden cirkel stelt je in staat om succesvoller te worden. In deze workshop ontdek je jouw ‘why,how,what’ en krijg je tips om die in te zetten in je bedrijf.

Schrijf je in

Een goed gesprek – Karen de Vries

Stel je voor dat al jouw gesprekken plezierig en effectief verlopen! Met slimme gesprektechnieken kom je verder! Jij en de ander voelen zich gehoord en begrepen. De samenwerking wordt beter. Je kunt een gedegen advies geven, omdat je tot de kern van de zaak bent doorgedrongen.
In deze workshop oefen je met de basistechnieken van communicatie: Luisteren, samenvatten, doorvragen, actief luisteren en de verschillende niveaus van communicatie.

Schrijf je in

Effectief ondernemen (timemanagement) – Oscar Bulthuis

Veel ondernemers zijn 'druk' maar verdienen niet genoeg. Oftewel: doe je wel de juiste dingen en op een effectieve manier? Waar zit jouw kracht, wat zijn je doelen en hoe ga je dit nieuwe jaar met hernieuwde energie zorgen dat jij de regie houdt over je bedrijf en dat niet de waan van de dag regeert? Deze workshop is wellicht confronterend, maar wees gerust: hij is ook leuk!

Schrijf je in

Intervisie – Andrew David

Intervisie is een waardevolle methode om te werken aan de ontwikkeling van je vaardigheden, bewustwording en beroepshouding. Bij intervisie nodig je elkaar uit tot zelfreflectie, ondersteun je elkaar, vergroot je je deskundigheid en leer je voortdurend van praktijkervaringen van en met elkaar. Je komt vrijwillig, frequent en op gelijkwaardige basis bijeen. In deze workshop maak je kennis met verschillende intervisiemethodieken en de kracht van het stellen van de juiste vragen. Je krijgt ook tips hoe je praktisch jouw eigen intervisiegroep kunt opzetten.

Schrijf je in

Kernkwadranten – Andrew David

Met Kernkwadranten kun je op een gemakkelijke en inzichtelijke manier (kern)kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën van mensen zichtbaar maken. Altijd handig om te weten!

Na afloop van deze workshop weet je: Hoe de kernwaarden werken; Waarom anderen jou kunnen irriteren; en Wat je van anderen kunt leren.

Schrijf je in

Meer opdrachten scoren – Stefan van Happen

Goede verkopers hebben één ding gemeen en dat kan jij ook gewoon leren! Het is geen trucje, maar uit jarenlang onderzoek blijkt dat het een bepaalde interesse is. In deze workshop leer je hoe je dit zelf op een natuurlijke manier beter kan doen, zodat jij weet hoe je bij een klantgesprek gemakkelijker een akkoord op een opdracht krijgt. 

Schrijf je in

Scorende offertes schrijven – Manon Kummer

Vaak is een offerte een eerste uitgebreide kennismaking met jouw bedrijf. Zorg dus dat jouw offertes goed inspelen op de vragen en wensen van je klanten. Hoe je dat doet? Dat leer je tijdens deze training! We gaan samen aan de slag om jouw passie te vertalen naar de wensen en vragen van je klant. Je gaat tijdens deze training aan de slag om je schrijfvaardigheid te verbeteren. We kijken naar wie je klanten zijn en wat ze willen. We werken praktijk- en doelgericht aan wat jij nodig hebt. 

Schrijf je in

Succesvol social media inzetten – Manon Kummer

Veel zelfstandigen willen wel meer doen met social media, maar worstelen met vragen als: Welk medium past het beste voor mijn doelgroep? Wat moet je dan zeggen in zo’n bericht? Hoe vaak je moet je eigenlijk iets plaatsen? En heeft dat adverteren wel zin of gooi je dan alleen maar geld weg?

Herken jij je in deze vragen en wil je toch echt goed aan de slag om online ook op te vallen? Meld je dan aan voor deze workshop.

Schrijf je in

Summer APK – Oscar Bulthuis

In deze workshop maak je halverwege het jaar de balans op. Doe je nog wel de juiste dingen en ben je op weg naar het jaar dat je graag wil draaien? De workshop is een combinatie van reflectie en vooruitkijken, waarbij je jezelf en je bedrijf een APK-check geeft op de meest cruciale onderdelen.

Schrijf je in

Versterk je boodschap - Merianka Melissen

Beïnvloedingspsychologie in een notendop! Welke reclames, websites, presentaties of nieuwsbrieven herinner jij je nog? Wat heeft ervoor gezorgd dat jij overtuigd, geprikkeld of geïnspireerd raakte? Je kunt beïnvloedingstechnieken toepassen om een boodschap krachtig te maken. Deze (mini-) workshop helpt je dat te doen voor al je communicatiemiddelen!

Schrijf je in

Bekijk programma vrijdag

< Terug naar homepage Summer Academy

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.