Storytelling is de kunst van het vertellen van verhalen die mensen raken, inspireren en verbinden. Het gaat verder dan alleen feiten en cijfers; het draait om het delen van jouw unieke verhaal op een manier die anderen emotioneel aanspreekt.
Wat is storytelling en hoe zet je het in voor je bedrijf? Storytelling is een krachtig hulpmiddel om je boodschap over te brengen, je merkidentiteit te versterken en een loyale klantengroep op te bouwen. Klanten kopen niet alleen producten of diensten, ze kopen het verhaal erachter. Een goed verhaal maakt je merk onvergetelijk en zorgt ervoor dat je je kunt onderscheiden van de concurrentie.
In deze workshop gaan we in op de essentie van storytelling en leer je hoe je dit effectief kunt inzetten voor je onderneming. Je leert de specifieke opbouw van een goed verhaal, ontleend aan de 12 stappen van ‘de Reis van de Held’, waarop elk goed verhaal gebaseerd zijn en je past het toe in een ‘over mij’ verhaal en een klantverhaal. In kleine groepjes vertel jij je verhaal en je krijgt er feedback en tips op, om je verhaal nog mooier en toegankelijker te maken.
Deze online workshop wordt gegeven door trainer Karen de Vries (Karidiès).
Cursusdata
donderdag 8 mei | 09:00 – 12:30 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en maak de eerste 4 maanden voordelig kennis met FNV voor € 25,-.
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: ten minste 10-12 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.
Inschrijven