Wil jij als zzp’er jouw verhaal zo vertellen dat klanten zich verbonden voelen? In deze workshop leer je hoe storytelling jouw marketing versterkt en je merk herkenbaar maakt.
Wat is storytelling en hoe zet je het in voor je bedrijf? Storytelling is een krachtig hulpmiddel om je boodschap over te brengen, je merkidentiteit te versterken en een loyale klantengroep op te bouwen. Klanten kopen niet alleen producten of diensten, ze kopen het verhaal erachter. Een goed verhaal maakt je merk onvergetelijk en zorgt ervoor dat je je kunt onderscheiden van de concurrentie.
In deze workshop gaan we in op de essentie van storytelling en leer je hoe je dit effectief kunt inzetten voor je onderneming. Je leert de specifieke opbouw van een goed verhaal, ontleend aan de 12 stappen van ‘de Reis van de Held’, waarop elk goed verhaal gebaseerd zijn en je past het toe in een ‘over mij’ verhaal en een klantverhaal. In kleine groepjes vertel jij je verhaal en je krijgt er feedback en tips op, om je verhaal nog mooier en toegankelijker te maken.
Ik heb nu een duidelijke beeld gekregen wat Storytelling inhoudt en wat ik ermee kan. Boven mijn verwachtingen zelfs.
Tijdens de training leer je:
Beter dan verwacht. Ik voel me aangemoedigd om ook kleine verhalen op te schrijven en te delen met mijn potentiële klanten. Daarbij hoeft het schrijven van zo een klein en boeiend verhaaltje niet veel tijd te kosten. Het gaat dus om grote winst voor weinig werk.
Deze online workshop wordt gegeven door trainer Karen de Vries.
Cursusdata
dinsdag 25 november en 2 december 09.00 – 12.30 uur
Deelname