Een (online) dienst verkoop je anders dan een (online) product: een product is tastbaar, zichtbaar en geeft een gevoel, maar een dienst is abstract. Een dienst is niet zichtbaar en dat maakt het door de klant lastig(er) te bepalen of het aan de verwachting zal voldoen.
Zorg dat mensen een goed gevoel krijgen bij jouw dienst. Zo krijg je mensen enthousiast en willen ze betalen voor je dienst. Een goed gevoel geef je door te laten zien wie jij bent. Ben jij te vertrouwen? Is er een klik? Welke waarde lever je? Hebben anderen goede resultaten gehaald? Ben je voldoende zichtbaar? Welke verhaal vertel je? Met de tips in deze workshop, verkoop jij succesvol je (online) diensten.
Deze online workshop wordt gegeven door trainer Karen de Vries (Karidiès).
Cursusdata
dinsdag 26 november | 09:00 - 12:30 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en maak de eerste 4 maanden voordelig kennis met FNV voor € 25,-.
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: minimaal 10-12 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.