FNV ZZP

Je eigen klant in beeld krijgen

Je eigen klant in beeld krijgen

24-4-202013:30 - 17:30 uur

FNV Hoofdkantoor, Hertogswetering 159, Utrecht

Hoe maak je de draai van aanbodgericht naar klantgericht werken? Het gedachtegoed van customer journey en persona is niet alleen leuk, maar ook effectief. In deze afwisselende basisworkshop van 1 dagdeel leer je ermee te werken.

Elke ondernemer wil zijn klant centraal stellen. Doe jij dat zelf? Wie is jouw klant eigenlijk? Het is de vraag hoe je prospect uiteindelijk bij jouw aanbod uitkomt, en hoe hij of zij vervolgens jouw dienstverlening of product beleeft. Het goede nieuws is: klantbeleving kan je sturen!

Programma

  • Basisbegrippen customer journey
  • Klantstatus verhogen
  • Klantreis organiseren
  • Werken met persona
  • Customer journey mapping

Voorbereiding en werkwijze

Voor aanvang ontvang je een mail van de trainer met advies over je voorbereiding. We raden je aan je tevoren in dat bericht te verdiepen, zodat je meer haalt uit deze workshop. In deze workshop gaan je samen met de andere deelnemers aan de slag met gevarieerde werkvormen. Waar mogelijk spelen we in op jouw bedrijf. Je werkt deels offline. Een laptop is handig om je aantekeningen te maken of iets op te zoeken.

Voor wie

Je hebt minimaal enkele opdrachten of verkopen achter de rug. Je beschikt dus over een klantenbestand. Ook weet je welke doelgroepen je graag als klanten wilt werven. Je wilt je verdiepen in je (potentiële) klanten en in de stappen die zij zetten om uiteindelijk een aankoopbesluit te nemen. 

Misschien ontdek je tijdens de workshop, dat je jouw marketing en communicatie wilt bijstellen op basis van je inzichten in de customer journey. Gelukkig biedt ZZP Academy je ook trainingen rond bijvoorbeeld websites, social media en nieuwsbrieven.

Resultaat

Je ontwikkelt in deze verfrissende en laagdrempelige bijeenkomst meer begrip voor de werking van de customer journey en de betekenis van klantbeleving voor jouw bedrijfssucces en werkplezier. Dit leidt uiteindelijk tot klantgerichter werken en daarmee betere klantrelaties. Je bedrijf kikkert ervan op!

 

Cursusdata (1 dagdeel van 13:30 tot 17:30 uur)

  • vrijdag 24 april (Utrecht)
  • vrijdag 23 oktober (Utrecht)

LET OP: Nieuwe locatie - FNV Hoofdkantoor, Hertogswetering 159, Utrecht.

 

Deelname

Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en maak de eerste 4 maanden voordelig kennis met FNV voor € 25,-.

Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €50,- in rekening te brengen.

Aantal deelnemers: 10-14 personen

Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.

 

Organisatoren

De mensen achter dit event

Ivonne Smit of Ton Kemp
Ivonne Smit of Ton Kemp
marketeers (Viatrix)

Aanmeldformulier Je eigen klant in beeld krijgen

                         
 

Aanmelden

Je eigen klant in beeld krijgen


Cursus locatie