Hoe reageer je als een klant korting wil? Als zelfstandige is het soms al lastig genoeg om je tarief te bepalen en nieuwe klanten te vinden. Wat doe je dan als een (potentiële) nieuwe klant vraagt om een korting? Instemmen of vasthouden aan je waarde? Welke argumenten of welke alternatieven kun je hiervoor geven?
Deze training is vooral interessant als je wil leren:
- Hoe om te gaan met klanten die korting willen
- Hoe je beter zonder korting kan verkopen
Na deze training weet je met meer vertrouwen te reageren op klanten, die een lagere prijs willen bedingen. En houd je vaker een betere prijs over.
Cursusdata
- woensdag 11 oktober | 09:00 - 12:00 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en maak de eerste 4 maanden voordelig kennis met FNV voor € 25,-.
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: 10 - 20 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.
Organisatoren
De mensen achter dit event
Stefan van Happen
Sales trainer en spreker