Welke reclames, websites, presentaties of nieuwsbrieven herinner jij je nog? Wat zorgt dat jij overtuigd, geprikkeld of geïnspireerd raakt?
Leren hoe je kunt aansluiten en inspelen op het onbewuste en bewuste brein van de lezer/kijker geeft jou inzichten in jezelf en jouw klanten. In deze sessie staan eyeopeners uit de psychologie, neuromarketing en beeldtaal centraal. Je leert beïnvloedingstechnieken toe te passen en zo je communicatiemiddelen krachtiger te maken. Denk aan je website, LinkedIn profiel en social media.
Deze training wordt verzorgd door Merianka Melissen (TeamGelukT)
Cursusdata
- donderdag 22 september | 14:30 – 16:30 uur
- dinsdag 22 november | 09:00 - 11:00 uur
Deelname
Alleen leden van FNV kunnen deelnemen aan de workshop. Ben je nog geen lid? Meld je nu direct online aan en maak de eerste 4 maanden voordelig kennis met FNV voor € 25,-.
Let op: Je aanmelding is wel kosteloos, maar niet geheel vrijblijvend: bij afmelding, minder dan 5 werkdagen voor de workshop of niet komen zonder afmelding, zijn wij genoodzaakt een no-show fee van €25,- in rekening te brengen.
Aantal deelnemers: minimaal 10 personen
Bij te weinig deelnemers zal de workshop worden verzet of afgezegd. Je wordt in dit geval tijdig geïnformeerd.
Organisatoren
De mensen achter dit event
Merianka Melissen
Trainer